Üzenet a palackban

2008.04.25. 12:54

Az úgy kezdődött, hogy... hogy nekem mindig is felállt a hátamon a szőr attól, hogy rengeteg pénzt fizessek ízesített, cukrozott vízért (szörpért, polgáribb nevén) csak azért, mert az van ráírva, hogy Coca Cola, meg Fanta Piroska vagy Szobi helyett. De a marketing rafinált egy dolog e, engem is megtalált a 2 és fél decis, dobozos kiszerelés fajtájában, aminek a nagyon ütős tulajdonsága az ára volt. 99 forintért még ásványvizet se nagyon kapni, nem hogy ízesített löttyöt. Literje meg 400 volt, ami szokatlan módon olcsóbb, mint a nagyobb, fél literes verzióé, amiből láttam már 350 forintért vesztegetett példányt is (700 ft/liter). Szóval olcsó, meg ízes is, de maradt még probléma, mert attól még mindig szénsavas szobiszörp maradt, úgyhogy kellett valami alternatíva.
Kisvártatva meg is érkezett, méghozzá a Topjoy fellegvárából. 95 forint, 2 és fél dl, csinos üveges kiszerelés, 100% szűrt almalé (és más variációk: 100% narancs, 12% szőlő, stb.), aminél jobbat nem is lehetne kitalálni. So, váltás azonnal, és most jön a poén: ennek a terméknek van egy érdekes jellegzetessége. Miután kinyitottad, a kupak belsejében volt egy üzenet. Nem a szokásos "sajnos most nem nyert" marketing baromság, hanem mindenféle kedves vagy proaktív mondat, ami talán feldobja a napodat. Sajnos sok üzenet marhaság volt, de néhány emlékezetes is akadt, például ez:
Három mágikus szó kérem, köszönöm, abrakadabra
Szóval teltek múltak a napok, fogyott a lé, jöttek a palacküzenetek. Aztán egy szép napsütötte délelőttön úgy döntöttem, hogy olyasmit csinálok, amit még soha: kibontás előtt lesem meg mi van a kupakon. Addig-addig forgattam az üveget, amíg ki tudtam betűzni a második mágikus üzenetet. Így szólt: Teljesítem három kívánságod! Elég szkeptikus arc vagyok, de most megfogott spirituális lendület, gondoltam csak beindult az univerzális együttható, és jön a kánaán. Félig nevetve, félig komolyan el is kezdtem a három kívánságom összeállítását. Persze sok filmet láttam már, ezért rutinosan csináltam, az alapkívánságokat kiegészítettem mindenféle melléklettel. (Érdekes nem volt olyan kívánságom, hogy hegynyi pénz, atombombaflotta, meg ilyenek, csak a szokásos, szép ház, takaros feleség, meg ami a legfontosabb, hogy a saját ötletek megvalósuljanak.) Úgy negyed óra elteltével össze is állt a csomag, úgy gondoltam itt az ideje, hogy pecsétet rakjunk a borítékra, és feladjuk. Szóval kinyitottam a palackot, és ez állt a kupakon:
Teljesítsd három kívánságod!

Azt hiszem egyértelmű az üzenet.



A bejegyzés trackback címe:

https://zsir.blog.hu/api/trackback/id/tr96441611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kodiak 2008.05.21. 05:09:03

Tenyleg nem lehet jobbat kitalalni, tutira kellett menniuk, igy aztan lenyultak :)

 

 

 

süti beállítások módosítása