NVISION 2008
2008.06.05. 17:25

Nekem sajna nincs lehetőségem elmenni, de akinek esetleg lesz, az megdobhatna némi infoval, prezentációval, ilyesmikkel.
Néhány előadás, ami érdekes lehet gamer lelkűeknek:
The Future of Rendering
Rolf Herken, mental images
Game Physics: The Next Frontier
Manju Hegde, NVIDIA
High Performance Computing
David Kirk, NVIDIA
Unreal Engine 3: Features and Tools Demo
Tim Sweeney, Epic Games
Developer Tools Showcase
Randy Fernando, NVIDIA
The New "X" Factor: An Introduction to NVIDIA PhysX
James Dolan, Adam Moravansky, and Bob Whitecotton, NVIDIA
Mental mill & MetaSL: Advances in GPU Shader Authoring
Rolf Berteig, mental images
The Art of PhysX: A Guide to Game Creativity
Dane Johnson, Monier Maher, and David Schoemehl, NVIDIA
Beautiful Women of the Future
Kevin Bjorke, NVIDIA
Shape of Things to Come: Next-Gen Physics Deep Dive
Bruno Heidelberger, Simon Schirm, NVIDIA
Introduction to DirectX 11
Kev Gee, Microsoft
Life on the Bleeding Edge: More Secrets of the NVIDIA Demo Team
Eugene d'Eon, NVIDIA
Advances in Shader Writing with mental ray
Andy Kopra, mental images
Mental images 3D Web Services Platform: RealityServer
Ludwig von Reiche, mental images
Easy Immersion with NVIDIA 3D Stereo
Slava Gostrenko, NVIDIA
Developer Tools Lunch Roundtable
Sebastien Domine, Randy Fernando, Daniel Horowitz, and Jeffrey Kiel, NVIDIA
A címekből is látszik, hogy mostanában a hangsúly a játékok fizikai motorján lesz (ez összhangban van a GDF '08 Crytek előadással).
Bővebb info itt
A bejegyzés trackback címe:
https://zsir.blog.hu/api/trackback/id/tr50505416
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.